Basisschool Permeke

Een warme school, sterk in vernieuwing!

Onze school ligt in een oase van groen met een zee aan speelruimte, voetbalveldjes, speeltuigen, … We leren onze kinderen uiting te geven van hun gevoelens en ervaringen. Emotionele groei vinden wij even belangrijk als intellectuele en fysieke ontwikkeling.

Leren samenwerken, respectvol en verdraagzaam met elkaar omgaan, opvoeden tot zelfstandigheid, openheid van geest … maken deel uit van ons onderwijsproject. Iedereen mag hier zichzelf zijn.

Inschrijven - Permeke

Hebt u interesse in onze school?

Kom dan langs en u zult zien wat wij uw kind te bieden hebben. Inschrijven kan bij de directie op school of indien u dat wenst bij u thuis. Als u komt inschrijven, wisselen we alle nodige informatie uit. U kunt reeds alle administratie in orde brengen via onderstaande link.

Basisschool Permeke

Wat staat er op de agenda?

Er zijn momenteel geen activiteiten gepland.