Opvang - Permeke

Opvang

Momenteel wordt onderstaande formule herbekeken in samenwerking met de gemeente.

Elke ochtend start de opvang om 7u00 en dit tot 8u30. Vanaf 8u30 tot 8u55 is de opvang gratis. Om 8u30 staan leerkrachten op de speelplaats. Om 16u15 start de opvang opnieuw (betalend) en dit tot 18u ’s avonds. Op vrijdag is er opvang van 15u20 tot 18u. Op woensdag van 12u00 tot 17u00.

Per begonnen half uur wordt er € 0,90 gevraagd. De registratie gebeurt digitaal. ’s Morgens is dit bij aankomst, ’s avonds bij vertrek. De rekening krijg je maandelijks per kind van het gezin via de schoolfacturatie.

Juf Chris zorgt er voor de nodige animatie. ‘s Morgens mogen de vroege vogels hun eigen boterhammetje en drankje meebrengen naar de opvang. Ook wordt er ‘s avonds voor een boterham, een stukje fruit een gebakje voorzien. Kinderen kunnen ook steeds water drinken.

Studie

Vanaf half september is er op maandag, dinsdag en donderdag mogelijkheid tot studie voor de kinderen van het lager van 16u15 tot 16u45 aan €1 per dag.